Give me freedom,Give me fire.Give me feason,take me higher
給我自由,給我熱情,給我理由,帶我我到更高的地方。
See the champions,take the field now,unify us,make us feel proud
看啊~冠軍賽現在登場了,讓我們心連心,讓我們為你喝采!
In the streets our hands are lifting,as we lose our inhibition
在街道上我們高舉著雙手,隨著我們方開胸懷!
Celebration,it surrounds us,every nation all around us
慶祝~圍繞著我們與身旁的每個國家。
Singing forever young singing songs underneath the sun
在太陽底下唱歌,為永遠的的年輕歌唱~
let`s rejoice in the beautiful game~
讓我們歡樂於這場美好的遊戲!
Then together at the end of the day
然後一起渡過一天到最後~

We all say
我們都說
when I gat older,I wll be stronger
當我長大,我就會越堅強
They`ll call me freedom,just lick a wavin` flag
人們會說我自由了,就像一張飄揚的旗幟~
And then it goes back
然後又回到過去
And then it goes back
然後又回到過去
And then it goes back
然後又回到過去
And then it goes
然後又回到‧‧

arrow
arrow
    全站熱搜

    pink0721ivipking 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()